Hep yokus yukari mi hayat ? Hep mi ayaklarina batar yürüdügün sevda? Sus kalmaya sustali namlu gibi, sakagima dayanmaya yemin ICMISSIN ASK!!! (gece) .....

16 Haziran 2013 Pazar



Gidiyordum,
Dönüsler Köse Basi
Ayni Kavsakda Duruyorsun
Bakislar Hep Ayni SEN...

Kuskuluyum,
Bir  Adim  Daha  Atsam mi Diyorum Hani
Yok Yok...
Bütün Yollarin Kesistigi Tek Yer SEN...

Nefesin  Eskiliyor Gögsümde,
Sustuklarim  Tam  Bir  Basbelasi Aklimi  Kemiren...
Kahrina Kurban Oldum Sonunda,
Ölüme Susamisligimin Serabinda SEN...

Kaldirimlara Birakiyorum Artik Son Günlerimi
Yaprak Yaprak Dökülüyorum Yalnizligimda
Bir  Hic Kadar Bile  Kalamadim ki Yaninda...
Basimi Yastiga Koydugum Her Gece,
Gözlerimin Kiyametini Koparan SEN...

Cümle Cümle Yarali Agitlarim,
Kirginliklarim,
Kanayan Sol Yanim
Icimde ki  Ukdenin Adi SEN...

GECE  ...

Hiç yorum yok:

"Sen" Yazdigim Son Siirimsin... Nasil Baslayacagimi Bilemedigim... Ve Bitirmek Istemedigim... "Sen" Gitmek istedigim En Son Sehirsin Gitmeye Cesaret Edemedigim Ama Dönmeyi de Bir Türlü Ögrenemedigim... Ve "Sen" Kalbimin En Son Duragisin Kalbinde Son Olmak Istedigim (din)