Hep yokus yukari mi hayat ? Hep mi ayaklarina batar yürüdügün sevda? Sus kalmaya sustali namlu gibi, sakagima dayanmaya yemin ICMISSIN ASK!!! (gece) .....

30 Haziran 2013 Pazar

Ben Şimdi Sensiz Ne Yapayım

Haydi şimdi Bana sensiz ne yapacağım onu söyle!
Düşüncelerimi kime feda edeceğim.
Sensiz cümleleri bir kulağımdan alıp diğer kulağımdan nasıl göndereceğim?
İçinde sen olmayan cümleler mi kalacak beynimde.
Seni düşüneceğim yerleremi yerleştireceğim o cümleleri!
Ben sensiz kimi bekleyeceğim?
Kapılara arkamı mı döneceğim?
Telefonlara sensin diye zıplamıyacakmıyım ?
Aklımda sen varken kimsecikler anlamasın diye sustuğum ya da senli düşünceler varken aklımda sensiz konulardan bahsetme çabalarıma ne olacak?
Senin sesinin olmadığı bir dünyada ben sağır olmazmıyım!
Kimi dinleyeyim ve niye dinleyeyim?
Ben bu gözlerle kime bakabilirim ki,heryerde seni aramazmı gözlerim?

Kalbim sensiz kalamaz çünkü seni oraya ben hapsettim!
Ama sen dünyamı sensiz bırakırsan ben;gözlerimkör, kulaklarım sağır,dudaklarım kuru ama kalbim içime akıttığım gözyaşlarımla sırılsıklam nasıl yaşayacağım? Öylesine yaşamaktan başka ne gelirki elimden.
Ben seni kaybedemem,kaybedersem bulamam.
 
Kim tutar elimden,kim yol görterir bilemem ama ben sensiz kaybolurum...
Temeli sağlam ve kusursuz binalar bile bir depremle viraneye dönüyor.
Sen ki;bir afet,sen ki acımadan beni yakan,ve sen ki kuruduğu zaman lavların ardında bir virane bırakan.
Çok geç olmaz mı bizim için?
Biz diye bir ihtimal olacak mı o zaman?

Sen ki fırtınadan önceki sessizlik gibi üzerime çökmüş ama içimde kopardığın fırtınadan habersiz hala sessizce oradasın!
Gözlerime bak;bir virane yaratmak üzeresin.Beni sensiz bırakırsan arkana dönme sakın,dönersen beni sorma,sorarsan dinleme sakın.
Beni:"bir virane,bir divane bir de yaşıyor işte öylesine" olarak görme,duyma,bilme...istemem beni böyle görmeni...
Bana sensiz ne yapacağımı söyle!
Kime ne anlatabilirim,kimden ne dinleyebilirim.
Ben sensiz kalmışım ! sen gitmişssin geleceğin günü dualarla beklerken... Banane kimden,dediklerinden,diyeceklerinden.
Ben senden ayrı kalmışım..
Kim ne anlar ki halimden?
Ben seni özlerken hele hele bu kadar da uzakken kim bana ne yapabilir bir söyle...
Bana sensiz ne yapacağım söyle!
Anlat.
En azından sensizlik nasıl olur onu anlat.
Sensiz düşüncelerimi tekrar nasıl hatırlarım onu söyle.
Sensizken ne yapıyordum ben söyle bana.senden öncede varmıydım ben?
Sensiz cümleler kurmadan da konuşabiliyormuydum?
Bana yol göstermeden gitme.kaybolmama izin verme.
Ben tek bildiğim yoldayım,sana giden yoldayım.
Kim yıldırabilirdi ki beni;keskin virajlarmı,dik yokuşlarmı.ne önemi vardı ki bunların,sonunda sevdiğim vardı.
sonunda sen vardın.

Şimdi söyle bana:sen gidersen ben sensiz ne yapacağım?Sensiz,sessiz,kimsesiz,sağır,dilsiz ve herşeyden önemlisi sevgisiz nasıl yaşayacağım.SÖYLE.


Ben senin yollarını mı bekliyor olacağım...bıraktığın yerde...
gitme beni burada sensiz bırakıp gitme...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Beklerim demistin!..Beklerim..

"Sen" Yazdigim Son Siirimsin... Nasil Baslayacagimi Bilemedigim... Ve Bitirmek Istemedigim... "Sen" Gitmek istedigim En Son Sehirsin Gitmeye Cesaret Edemedigim Ama Dönmeyi de Bir Türlü Ögrenemedigim... Ve "Sen" Kalbimin En Son Duragisin Kalbinde Son Olmak Istedigim (din)